piątek, 9 stycznia 2009

GRY NIE TYLKO MIŁOSNE

Irena Matuszkiewicz - Gry nie tylko miłosne

Wg opisu: " ... Julia to dziewczyna stuprocentowa: śliczna, dowcipna i wrażliwa. Najlepiej by się czuła w silnych męskich ramionach, najchętniej sławnego i przystojnego aktora. Tyle że mieszka we Włocławku. Rozpoczyna pracę w szemranej firmie znajdującej się na krawędzi bankructwa. Nie ma komputerów, pensyjka niewielka, a szef jest antyfeministą. W warunkach skomplikowanej afery finansowej i szantażu Julia będzie walczyć o ocalenie najcenniejszych wartości: przyjaźni i miłości.

Gry nie tylko miłosne to połączenie powieści obyczajowej, kryminalnej i pokręconego romansu. Irena Matuszkiewicz jest także autorką książek: Agencja Złamanych Serc, Dziewczyny do wynajęcia i Salonowe życie ... "

3 komentarze:

grazka-1 pisze...

Z przyjemnością przyznaję Ci wyróżnienie Kreativ Blogger. Pozdrawiam.

robaczek15 pisze...

Wyróżniłam Cię jako "Kreativ Blogger" - po szczegóły zapraszam do mnie: www.welniaczki.blox.pl
Pozdrawiam ciepło.

Lucyna pisze...

Widzę, że nie jestem pierwsza- ja również wyróżniłam Twojego bloga. Szczegóły na moim blogu: Ponitcedoklebka.blog.onet.pl