sobota, 31 stycznia 2009

HERBATNIKI Z JAGODAMI

Izabela Sowa - Herbatniki z jagodami

Wg opisu wydawcy: " ... Bohaterka powieści, Jagoda, przekroczyła trzydziestkę. I właśnie znalazła się na życiowym zakręcie: stabilizacja okazała się złudzeniem, sukces - pomyłką, kariera - pułapką. Jagoda traci pracę i musi zaczynać wszystko od nowa. Postanawia wrócić do rodzinnego miasteczka. Klęska? Niekoniecznie. Okazuje się bowiem, że życie na prowincji może być bardziej ekscytujące niż to w wielkim mieście.
Herbatniki z jagodami to powieść Izabeli Sowy zamykająca jej " owocową trylogię " / Smak świeżych malin, Cierpkość wiśni /... "

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Faktycznie dużo czytasz.Serdecznie pozdrawiam z Bydgoszczy-Hania

2owieczki pisze...

Haniu bardzo dużo.Pozdrawiam.

ullak pisze...

Książka rewelacyjna, uśmiałam się do łez ze scenki na pogotowiu:) Pozdrawiam, Ula

Anonimowy pisze...

Nic p. Izabeli Sowy nie czytałam. Wydaje mi się, że to lektury dla młodych i ciałem i duchem. A ja może i młoda duchem, ale mmhh reszta.....
Czy oprócz romansu jest tam jakaś treść? Warto przeczytać???
Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. Lubie oglądać Twoje prace i .. zaglądać na Twojego bloga. Zawsze
znajduję cos godnego uwagi - Joana