środa, 8 kwietnia 2009

LEKCJA MIŁOŚCI

Marek Harny - Lekcja miłości

Wg opisu wydawcy: " ... Ona - Justyna Barska, zwana przez uczniów Żelazną Dziewicą, jest nauczycielką polskiego w jednym z renomowanych krakowskich liceów, żoną znanego biznesmena, kandydatką do sejmu. Zdrada małżeńska to ostatnia rzecz, o jakiej myśli.
On - Kuba Mazurek, zwany Dzieciakiem, jest jej uczniem, zbuntowanym siedemnastolatkiem, któremu grożą duże kłopoty. Marzy o koleżance z klasy, a nie o znacznie starszej kobiecie. Kiedy przychodzi miłość, zaskakuje ich oboje. ... "

6 komentarzy:

grazka-1 pisze...

Świąteczne życzenia przyjmij ode mnie z podziękowaniem za Twój szczęśliwy dla mnie blog, który wiele osób do mnie kieruje.

Ewa pisze...

Wielkanoc nadchodzi,
więc życzyć nie szkodzi:
Wielkiego zająca,
pisanek tysiąca,
Dyngusa mokrego
i wiele dobrego!

Czarcie Psoty pisze...

Żeby Wielkanoc w tym roku
przyszła z sukcesem u boku
Aby żyło się Wam zdrowo
prywatnie i zawodowo
Wielu, wielu chwil radosnych
i cudownej, ciepłej wiosny.

Agnieszka M, pisze...

**___**
_**___**_________****
_**___**_______**___****
_**__**_______*___**___**
__**__*______*__**__***__**
___**__*____*__**_____**__*
____**_**__**_**________**
____**___**__**
___*___________*
__*_____________*
_*____0_____0____*
_*_______@_______*
_*_______________*
___*_____v_____*
_____**_____**
_______*****_______
WESOŁEGO ALLELUJA

sabinka.t1 pisze...

Bardzo fajna książka .
Mój mąż polubił bardzo Harnego , osobiście innych nie czytałam , ale mój M tak. Z tego co wiem reszta jego książek jest o wiele ciekawsza.
Pozdrawiam (o:

malaala pisze...

Czytałam tą książkę :)!!!Niezła jest!!!
Naprawdę niezła !!!