piątek, 15 maja 2009

DIABELSKIE ZAKLĘCIA

Maxime Chatman- Diabelskie Zaklęcia

Wg opisu wydawcy: " ... Niepokojący cień czai się w niedostępnych lasach Oregonu, gdzie dzieją się rzeczy, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego. Najpierw służby leśne znajdują martwego mężczyznę z twarzą wykrzywioną z przerażenia. Żadnego śladu morderstwa. Potem nocą znika kilka kobiet. Żadnego śladu porwania ani włamania, osamotnieni mężowie spali głębokim snem i niczego nie widzieli. Tymczasem w centrum Portland pojawiają się jadowite pająki, które atakują mieszkańców. Kiedy kilka ukąszonych osób umiera, wydaje się, że miasto, ogarnięte przerażeniem i paniką, czeka zagłada. Policja nie wie nawet z kim walczyć i gdzie szukać winnego. Nie wie nawet, czy za wszystkimi zbrodniami stoi człowiek, czy bestia, czy też tajemna siła. Do śledztwa włączają się Joshua Brolin, prywatny detektyw i Annabel O'Donnel, inspektor policji nowojorskiej. Muszą stawić czoło niewiarygodnemu zbrodniarzowi, który pragnie unicestwić mieszkańców Portland, sięgając po narzędzia rodem z najstraszliwszego koszmaru. ..." P.S. KASIA-TICON moje szczere gratulacje za odwagę i za dobre początki. Już zaglądałam na twojego bloga, nawet próbowałam skomentować ale nie potrafiłam się zalogować - te moje braki techniczne. http://ticon-ticon.blogspot.com/ godny polecenia, wstawiłam w swoje " Tu zaglądam".

2 komentarze:

ticon pisze...

Dobry wieczór,
dzięki Pani założyłam wreszcie bloga :) Jest mały i prymitywny, ale jest :) Czy mogę Panią do siebie zaprosić?
Pozdrawiam - Kasia-ticon
ticon-ticon@blogspot.com

ticon pisze...

Ps. Oczywiście z wrażenia napisałam głupotę. Jeszcze raz:
ticon-ticon.blogspot.com