sobota, 23 maja 2009

GRINGO WŚRÓD DZIKICH PLEMION

Wojciech Cejrowski - Gringo wśród dzikich plemion

Wg opisu wydawcy: "... Jest to książka przygodowa i podróżnicza. Mądra a jednocześnie pełna humoru. Sprawia, że czytelnik zaczyna się głośno śmiać. Jest to także album niezwykłych fotografii z wypraw w najdziksze rejony świata.
Wojciech Cejrowski zabierze Państwa na wyprawę do ostatnich dzikich plemion ..."

P.S.
ANIA
to wcale nie brzmi dziwnie. Lubię jego książki, lubię Boso przez świat, ale jego poglądy na inne tematy są czasami straszne.

3 komentarze:

Ange135 pisze...

Dostałam tą książkę pod choinkę. :) Bardzo mi się podobała, mimo, że to moja pierwsza podróżnicza. Polubiłam Cejrowskiego i teraz ściągam sobie 'Boso przez świat'. Może to dziwnie zabrzmi, ale chyba bałabym się spotkać go osobiście...
Pozdrawiam cieplutko!
Ania
www.ange135.blox.pl

gazynia pisze...

Książki jeszcze nie mam, ale "Boso przez świat" ogladam regularnie:-))) Świetny program:-)))

magda pisze...

ksiazke czyta sie przyjemnie,
calkiem interesujaca,
momentami zabawna, nawet czasami bardzo zabawna.
pozdrowienia
magda