niedziela, 13 września 2009

POWROTY NAD ROZLEWISKIEM

Małgorzata Kalicińska - Powroty nad rozlewiskiem

Wg opisu wydawcy: " ... Powroty nad rozlewiskiem opowiadają o korzeniach głównej bohaterki - Basi. O jej łatwych i trudnych wyborach, o wyjazdach i nierozerwalnej nici, jaka ją wiąże z tym miejscem. O wielokrotnych wyjazdach i odnajdywaniu swojego miejsca w życiu. Również o tym, jak owo miejsce zmienia się wraz z bohaterką i jak życie pod Pasymiem, w domu nad rozlewiskiem, wpływa na jej losy. To powieść o powrocie nie tylko do miejsca, ale też do ludzi i tradycji. Do normalności.
AGABRATZ zaraz "nieżyciowa" po prostu masz inne "gusta".
MAMPKA spróbuj "Miłość", jest w innym stylu niż 2 poprzednie.

2 komentarze:

agabratz pisze...

Ojej, nie przebrnęłam nawet przez poczatek Domu nad rozlewiskiem. Zdecydowanie nie dla mnie chyba, ale Fanda powiedziała, że ja to taka niezyciowa jestem....za mało przezyłam.

Mampka pisze...

Z całej trylogii chyba najciekawsza książka. Jestem już po domu i ostatnie kilka rozdziałów wymęczyłam. Na miłość się nie porywam...