czwartek, 14 stycznia 2010

RIO ANACONDA

Wojciech Cejrowski - Rio Anaconda

Wg opisu wydawcy: " ... Rio Anaconda to opowieść przygodowo - podróżnicza. Trzyma w napięciu jak kryminał, a jednocześnie rozśmiesza do łez ... A przy okazji jest to historia prawdziwa ..."


P.S.
ALICJA11
też lubię Cejrowskiego jako podróżnika.
KORONECZKA dzięki za plusa.
EVE-JANK warto, polecam.
ROMA zgadzam się co do poglądów, mi też nie wszystkie się podobają.
MARZYCIELKA kiedyś udzielał się w radio, podobały mi się jego gawędy o świecie.

5 komentarzy:

alicja11 pisze...

Lubię opowieści podróżnicze Cejrowskiego ,książka z pewnością jest równie ciekawa jak jego programy.!Pozdrawiam!!!

Koroneczka pisze...

Za Cejrowskiego masz u mnie wielkiego plusa! Uwielbiam jego książki i mam wszystkie! ;)))

eve-jank pisze...

Lubie Cejrowskiego.Na pewno warta przeczytania

ROMA pisze...

Czytałam, czytałam i bardzo mi się spodobało jak wszystko co Cejrowski napisał. Lubię także jego programy, choć nie wszystkie poglądy podzielam. Fajnie spotkać w sieci kogoś o podobnych zainteresowaniach.

Marzycielka pisze...

Ja też bardzo lubię książki Cejrowskiego. Chyba nawet bardziej niż jego programy telewizyjne. Trzeba mu przyznać, że ma wielką lekkość w opowiadaniu o swoich podróżach - ciekawie i z humorem. :)