sobota, 3 kwietnia 2010

NIE WIEM JAK ONA TO ROBI

Allison Pearson - Nie wiem jak ona to robi

Wg opisu wydawcy: " ... Kate Reddy to Bridget Jones, której marzenia się spełniły: jest idealną matką, idealną żoną i idealną pracownicą. Kate dwoi się i troi, aby pogodzić pracę na eksponowanym stanowisku z życiem domowym. Z niepokojem dostrzega, że traci kontakt z dziećmi i oddala się od męża. Musi znaleźć wyjście z sytuacji, a przecież nie chce zostać kurą domową ...
Allison Pearson w książce Nie wiem, jak ona to robi w humorystyczny sposób pokazuje, że nie trzeba rezygnować z własnych ambicji. Obowiązkowa lektura dla wszystkich pracujących kobiet, które są lub chcą zostać żonami i matkami ... " 366 str.



P.S.
ANGE135
jak jestem smutna, to tego rodzaju literatura poprawia mi nastrój i super, że tobie też podoba się ... ten humor.

1 komentarz:

Ange135 pisze...

Zachęciła mnie Pani do przeczytania tej książki. :) Jestem już w połowie i bardzo mi się podoba! Humor też jest w niej super; przypomniało mi się (nie wiem czy dobrze pamiętam):
"- Gdzie są wszyscy mili, sympatyczni i przystojni mężczyźni?
- Mają już chłopców."