czwartek, 16 września 2010

MAG

Jeffery Deaver - Mag

Wg "Gazeta Wyborcza" " ... Powieść Deavera cechuje niesamowita szybkość akcji, której mogą mu pozazdrościć mistrzowie thillera, połączona z rzetelnym dedukcyjnym śledztwem, którego nie powstydziliby się autorzy klasycznych powieści kryminalnych. Jego bohater Rhyme, choć sam mówi o sobie, że jest kryminalistykiem, to detektyw z prawdziwego zdarzenia. Jest nie tylko obdarzony niezwykle przenikliwym umysłem i doskonale kojarzy fakty, ma także o wiele szerszą wiedzę, specjalizuje się w historii Nowego Jorku, jest przyzwoicie wykształconym chemikiem, a przede wszystkim wierzy w naukę z bezgranicznym, XIX-wiecznym zapałem. Pod piórem Deavera powieść kryminalna osiąga swoje szczyty ..."



P.S.

MONOTEMA czasem dobrze jest pogadać /popisać/. Dziękuję.

1 komentarz:

monotema pisze...

Dziękuję za odzew na moim blogu w sprawie włóczki. Wiedziona Twoją sugestią, odwiedziłąm pasmenterię w moim mieście, która miewa aniluxowe włóczki. Miała tez Puchatke - fiolet iśliwkę. Niestety, porównałam to co posiadam z "puchaczem",ale to zupełnie nie to. Musze zużyć to co mam na coś małe, a na sweter kupić coś innego. A żeby tak nie całkiem nie na temat pod ksiązkowym postem - Twój wpis przypomniał mi o kupionej kiedyś, ale nieczytanej i zapomnianej książce "Mag" autorstwa Johna Fowlesa. Tym bardziej podziękowania podwójne - włóczkowo-czytelnicze :-))