środa, 29 września 2010

NIE POWIESZ NIKOMU?

Sophie Kinsella - Nie powiesz nikomu?

Wg wydawcy: " ... Emma jest najzwyklejszą dziewczyną pod słońcem. Ma tylko kilka małych tajemnic, które ukrywa:
... przed matką: "Straciłam dziewictwo z Dannym Nussbaumem w sypialni dla gości, podczas gdy mama i tata oglądali na dole Ben Hura".
... przed chłopakiem: "Nie jestem pewna, czy w ogóle posiadam punkt G, a poza tym mój chłopak i tak pewnie nie umiałby go znaleźć".
... przed kolegami z pracy: "To ja zepsułam wtedy kopiarką. Właściwie za każdym razem była to moja wina".
... i te, których nie wyjawiłaby nikomu na świecie: "Stringi mnie uwierają".
Aż pewnego dnia zdradza wszystkie sekrety obcemu mężczyźnie w samolocie. A przynajmniej sądziła, że jest obcy ..." 360 str.




P.S.
TKAITKA, wielką michą budyniu malinowego, też można poprawić sobie humor.
SABINKA.t1, hmmm, ja również mam taką " Kocurkę".

2 komentarze:

tkaitka pisze...

Jak zobaczyłam stronę tytułową książki - bez czytania - to mi się skojarzyło z wielką michą budyniu malinowego i z malinowym soczkiem...Mniam....

sabinka.t1 pisze...

jakbym widziała mojego kocura :)