sobota, 1 października 2011

SIÓDMY PAPIRUS

Wilbur Smith - Siódmy papirus

Wg opisu wydawcy: " ... Angielski arystokrata i poszukiwacz przygód Nicholas i piękna pani archeolog Royan poszukują grobowca faraona Memose sprzed czterech tysięcy lat. W pełnym dramatycznych zwrotów akcji wyścigu do skarbu ich przeciwnikiem jest bogaty i pozbawiony skrupułów niemiecki kolekcjoner antyków, który bez wahania likwiduje swoich konkurentów. Zanim bohaterowie odnajdą grobowiec, muszą uporać się z całą masą fałszywych śladów i śmiertelnych pułapek. ... "
528 str.



P.S.

ELUSIEK zabieram się za kolejne pozycje tego autora.
AGADZIEJE oj, współczuję ci.
EVE-JANK koniecznie przeczytaj.

3 komentarze:

Elusiek pisze...

Czytałam, świetna, polecam. To jest książka, którą chętnie czyta się po raz drugi ... i trzeci :-)

agadzieje pisze...

A ja bym chciała przeczytać...niestety złamana giczka uniemożliwia mi pójście do mojej ulubionej biblioteki;/
Ale to jest ta tematyka, która mnie pociąga..dzięki za podpowiedź:)

eve-jank pisze...

dzięki za polecenie