niedziela, 4 marca 2012

ŚCIEŻKI CHWAŁY

Jeffrey Archer - Ścieżki chwały

Wg wydawcy: " ... Powieść oparta na przeżyciach jednego z najbardziej tajemniczych bohaterów w historii alpinizmu. George Mallory, skromny nauczyciel historii, całe życie marzył o zdobyciu Mount Everestu. Rozdarty między miłością do ukochanej żony Ruth i pragnieniem zdobycia Pani Czomolungmy bohater pokonuje strome "ścieżki chwały" - lecz czy mu się uda. ..? Prawdziwy dynamit fikcji literackiej! ..." 459 st.



MONOTEMA jestem pewna, że jeszcze wrócisz do Archera.
KOBIETA MAJSTERKUJĄCA jesteś bardzo miła, dziękuję. Ile trwa zrobienie poncza koronkowego? No cóż to zależy od grubości nici no i od cierpliwości klienta, ale myślę że 1 dzień intensywnej pracy wystarczy. Coben to mój ulubiony autor /między innymi/.

3 komentarze:

monotema pisze...

Z książek Archera przeczytałam jedną, jedyną, która podobała mi się, bo i wątek prawie kryminalny i śmieszna przy tym. Nie wiem, czemu więcej do Archera nie wróciłam. Może pora naprawić błąd? Pozdrawiam

Kobieta majsterkująca pisze...

Przejrzałam z grubsza Twój blog. Jestem pełna podziwu dla Twojej mozolnej i twórczej pracy. Wspaniałe rzeczy, zastanawiam się ile zajmuje Ci zrobienie takiego np. koronkowego poncho?
A Twoją miłość do książek podzielam, też czytałam np. Cobena :)
Pozdrawiam

Agata Adelajda pisze...

Uwielbiam jego opowiadania - są bardzo inteligentne i nie epatują brutalnością.