ZMIERZCH

Stephenie Meyer - Zmierzch

Wg opisu wydawcy: " ... Zmierzch to porywająca opowieść, łącząca cechy horroru, romansu i powieści o dojrzewaniu. Jej bohaterka, siedemnastoletnia Isabella Swan, przeprowadza się do ponurego miasteczka w deszczowym stanie Washington, gdzie spotyka tajemniczego, niezwykle przystojnego Edwarda Cullena. Chłopak ma nadludzkie zdolności - nie można mu się oprzeć, ale i nie można go przejrzeć. Bella usiłuje poznać jego mroczne sekrety, nie zdaje sobie jednak sprawy, że naraża tym siebie i swoich najbliższych na niebezpieczeństwo. Już niedługo może nie być odwrotu ... " 414 str.



P.S.
MALAGOSIA, AGABRATZ, MINIMYSZ, EVE-JANK
mimo sprzecznych opini, oświadczam, że książkę przeczytałam jednym tchem i zamierzam przeczytać następne części.

Komentarze

MalaGosia:) pisze…
przeczytałam wszystkie części:)świetna książka od niej zaczęła się moja miłość do wampirów;)
agabratz pisze…
Też przecztałam wszystkie jednym tchem! Zasada numer1 : najpierw ksiązki potem filmy!
Polecam!
minimysz pisze…
Nie rozumiem popularności tej i pozostałych książek z serii. W moim odczuciu są one kiepskie warsztatowo i kompletnie nieprzemyślane.
agabratz pisze…
minimysz-to jest książka dla fanu i kasy...nie musi byc przemyslana...
minimysz pisze…
Jak dla mnie musi, bo jako miłośniczka książek nie umiem czerpać przyjemności ze źle napisanego, nieprzemyślanego "dzieła". Wiem, moje podejście jest mało popularne...
eve-jank pisze…
nie czytałam ,a zapowiada się ciekawie-pozdrawiam
Ange135 pisze…
Ja też wszystkie przeczytałam. A właściwie wysłuchałam w postaci audiobooka. :) Bardzo mi się podobały, ale najbardziej 4 część. Doszłam też do wniosku, że ta Autorka mogłaby założyć sobie niezłą sektę, bo potrafi przekonać do wielu rzeczy. A tak na poważnie, to pomimo krytyki i tak się cieszę, że trafiłam na tą sagę, bo jest napisana lekko i przyjemnie. :)

Popularne posty