niedziela, 22 marca 2015

ŻÓŁTA SERIA





9 komentarzy:

Irena pisze...

Ale fajne kurki i zajączki! Śliczne ozdoby.
Pozdrawiam.

Ewa pisze...

Jakie piękne kurczaczki i zajączki.Pozdrawiam.

juta pisze...

Pięknie się to Twoje "towarzystwo świąteczne" prezentuje.
Imponująca ilość.
Serdecznie pozdrawiam.

Kasia J. pisze...

Śliczności :-) Cudna żółta seria :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Szydełkowe czary-mary pisze...

Cudowna gromadka,ja w tym roku niczego nie robię a do tych kurek mam pecha.Bo zawsze mi coś zostaje.

1kotka pisze...

Piękne stadko :) ja nie mam cierpliwości, do takiej dłubaniny. Mieć taką kurę - TAK, zrobić - hm....niekoniecznie.....

Kwiatek pisze...

całkiem to rzeczy ta żółta seria :)

Anonimowy pisze...

Przepiękne kolorowe stadko. Masz czym obdzielać. Pozdrowienia - Weronika

Ewa pisze...

Powodzenia na kiermaszach bo urobek superowy !