RÓŻOWE ANANASY

Wiem, że znowu się powtarzam - tak samo było z "dzikuskami" - ale nic na to nie poradzę. Po prostu je szydełkuję. Następna już się suszy. Rozmiar: 40 -42
Materiał: 380g wł. Sonata - 70% bawełna, 30% wiskoza - 294m/100g
Szydełko: 2,5
P.S.
PRZEMKU jesteś niezawodny. Dziękuje. Dlaczego? Bo ostatnio pierwszy komentujesz moje "wypocinki".
MAKNETA, REN-I, ZULKA kolor też mi się podoba, chociaż to nie ja go wybierałam.
ANIU PERSJANKO no własnie "niezawodne" i w każdej robótce wyglądają bardzo efektownie.
JOLAD w takim samym, tylko z innej bawełny.
AGNIESZKA oczywiście że jest - w moim blogu kilka wpisów wcześniej.
EVEJANK dziękuję.
YADIS witaj w klubie, ja też jestem miłośniczką ananasów.
KASIU-TICON więcej odwagi, miałam ten sam problem. Bloga założyłam w maju a pierwszy wpis był w sierpniu.
ROBACZKU 15 właśnie widziałam - tylko modelka inna.
KASIU ja robię jednym rozmiarem szydełka, dwóch używam wówczas gdy bluzka jest dla pani z dużym biustem.Bluzkę wykonuję zawsze w całości, bez zszywania - ja też nie lubię zszywać.
WIKI mnie z kolei doprowadza do "szewskiej pasji" wykonywanie takich małych rzeczy.Twoje robótki są prześliczne /tu dopiero trzeba mieć cierpliwość/.Podziwiam cię.

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajnie sie prezentuje :)

ananaski są urocze :)

Pozdrawiam: Przemek - www.szydelkowo.bloog.pl

makneta pisze...

Piękna jest i taki wyrazisty kolor.

persjanka pisze...

ananasy sa nismiertelne i ponad czasowe...bluzeczka prezentuje sie swietnie a w tym kolorze niby piekny kwiat..pozdrawiam ania

ren_i pisze...

super bluzeczka i kolorek świetny
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

a cóz to takiego wielkiego poczyniłem, żem nie zawodny?

Pozdrawiam: Przemek

Anonimowy pisze...

Także przyłączam sie do ochów i achów. Elegancka bluzeczka, a następna w kaim będzie kolorze?
jolad

Anonimowy pisze...

Pięknie wyszła!!! I kolor i fason i wykonanie . A czy wzór jest gdzieś w sieci?
Agnieszka

Ula Zygadlewicz ~ Zulka pisze...

Rewelacyjny ten ananasowy róż, i już! :)

Anonimowy pisze...

Piękne te różowe ananaski
pozdrawiam eve-jank

Yadis pisze...

Ananasy to mój ulubiony wzór szydełkowy... Podoba mi się we wszystkich możliwych zastosowaniach...

Anonimowy pisze...

Bardzo lubię ten model, też mnie swego czasu wciągnął :) próbuję załozyć bloga (bo Pani blog inspiruje), ale jakoś mi nie idzie :) Bardzo mi się podoba ton i formuła Pani bloga. Pozdrawiam
Kasia -ticon

robaczek15 pisze...

bardzo ładna bluzeczka :) niedawno na podobną natknęłam się w nowo zakupionej gazetce, więc może też się skuszę na podobny model :)Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Śliczne.
A mogę o coś zapytać, bo jak kura do jeża o kilku lat próbuję się zabrać za ten wzór?
Całość była wykonana jednym numerem szydełka (w opisie są dwa)?
I czy rękawy oraz przód i tył wykonywałaś w rzędach czy na okrągło (bo zastanawiam się nad taką modyfikacją- nie cierpię zszywać).
Pozdrawiam
Kasia
(poppy.blox.pl)

Anonimowy pisze...

Dziękuję, już zaczęłam "prototyp", będę robić jednym szydełkiem :)
Kasia

Anonimowy pisze...

Piekne ta bluzeczka w różowe ananaski....zresztą jak wszystkie które robisz. jestes pracowita jak pszczółka! Ja rzadko robie sweterki. Nie mam cierpliwości do tego. Wolę robić małe rzeczy.
Pozdrawiam - Wiki.

Jednorożec

Jednorożec na wakacjach :) 

Popularne posty