JESZCZE RAZ CZARNE

.... i jeszcze raz znane, tak bywa gdy jest się niewolnikiem tego, co należy zrobić a nie tego co się marzy. Ależ smutny nastrój wprowadziłam, a właściwie to jestem zadowolona, że jeszcze są chętni - no i nie trzeba myśleć w trakcie pracy, bo już dawno wszystko utrwaliło się w pamięci. Żeby jeszcze inny kolor - to już z kolei trzecia czarna rzecz. Rozmiar: uniwersalny
Materiał: 260g wł. Dalia - 100% akryl - 100g/303m
Szydełko: 4,0 i 4,5

P.S.
KORONECZKA
no własnie te oczy, a ja jestem "okularnicą".
ROBACZEK15 następne już jest zamówione, będzie w kolorze ciemnej szarości. Niewielka zmiana.
BEA S czarny zawsze na czasie.
ZULKA każde zamówienie jest dobre.

Komentarze

Koroneczka pisze…
Poncho eleganckie, więc się nie dziwię, że masz zamówienia na kolejne. Tylko rzeczywiście przydałoby się dać oczom odpocząć od czarnego. Ale "nasz klient, nasz pan". ;)
robaczek15 pisze…
Ładne. Pewnie fajne byłoby też w weselszym kolorze, ale zamówieniom trzeba się niestety podporządkować :)
Pozdrawiam cieplutko :)
Bea S. pisze…
Bardzo ładne i eleganckie..lubię czarny:)
Pozdrawiam słonecznie
BeaS
Zulka pisze…
Dobre zamówienie nie jest złe :)
cyrylla pisze…
Nie wytrzymam i muszę zapytać: czy a mogłabym zamówić takie ponczo ? Nie czarne :-)
Po oglądnięciu kolejnego zachorowałam ciężko na takie cudo i jest to choroba nieuleczalna dopóki nie będę go mieć ;-)

Popularne posty