KOLOROWE WDZIANKO

Grube druty, gruba włóczka i jedno popołudnie.







Rozmiar: 38
Materiał: 220g wł. Nepal Katia - 28% wełna 72% akryl - 100g/100m
Druty: 6,0 i 8,0

P.S.
IGRASZKI Z WŁÓCZKĄ, ALICJA11, GOOOCHA, PANDORA, CHRISTINA-ART, MAJOWABABCIA, ANTOSIA, JUTA, MAMICZU, KASIA, SZYDEŁKOWE CZARY-MARY, KASIA, IWONA, DORKAMIKRUS, LAMIKA88, MARZANNA, VIOLETTA666, MALAALA, RENI, AGAMICH, KORALIKI BEATY, ANONIMOWY, AGADZIEJE, BEAN, PIERDUTY, POZYCJONOWANIE STRON
wow, ile komentarzy. Wszystkie cudne. Dziękuję.
ABA
oczywiście, że możesz, ja też się inspirowałam.
GOPSTA
jeszcze wszystko może się zdarzyć.

Komentarze

ale tempo! podziwiam, a tuniko-wdzianko super,
pozdrawiam
alicja11 pisze…
No uroczy i kolorowy bezrekawnik a tempo masz faktycznie imponujace.
*gooocha* pisze…
Super - zestawienie kolorystyczne daje świetny efekt.
Pandora pisze…
jakie cudne kolory, całość oszałamiająca
christina-art pisze…
Śliczne to wdzianko. Gratuluję tempa. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)))
majowababcia pisze…
super, podoba mi sie
Antosia pisze…
Mnie tez sie podoba.
juta pisze…
Przepiękne to wdzianko:)
Pozdrawiam
mamiczu pisze…
Śliczne wdzianko,mimo grubej włóczki i drutów w takim tempie bym tego nie zrobiła...pozdrawiam
Kasia pisze…
Cudowna bluzeczka! Zakochałam się ;-) Naprawdę :P
Fantastyczne kolory i wspaniały sweterek
Kasia pisze…
Świetne kolory i super efekt!!!
Iwona pisze…
Jedno popołudnie? Jakie tempo! Fajny ten sweterek - pikne korory i fasn taki uniwersalny! Super!
Pozdrawiam ciepło:)
dorkamikrus pisze…
piękna ekspresowa tunika
Aba pisze…
kolory zupełnie nie moje, ale ogólnie sweterek mnie zaciekawił strasznie, prosty, uroczy, cieplutki i chyba łatwy w wykonaniu, czyli cos dla mnie :) Już widzę podobny dla siebie tyle że w formie sukienki z długimi rękawami. Może się w przyszłości zainspiruję, jeśli mogę :)
lamika88 pisze…
Fantastyczne wdzianko:-)
Marzanna pisze…
Uwielbiam takie robótki szybkie i efektowne. Super!
violetta666 pisze…
piękna tuniczka :))
malaala pisze…
Ale piękna tuniczka!!!I jak szybko wydziergana!!!
reni pisze…
świetna..pozdrawiam
agamich pisze…
śliczne kolory! Podoba mi sie B A R D Z O !!!
Koraliki Beaty pisze…
piękna a do tego takie tempo - szok i uklon :)
gopsta pisze…
EXTRA,podziwiam.Ja to nawet drutów nie miałam nigdy w rękach :}
Anonimowy pisze…
Ale śliczne to "wdzianko". Świetny zestaw kolorów. Jedno popołudnie-hmm-też bym tak chciała.
Serdecznie pozdrawiam z Bydgoszczy-Ania :)
agadzieje pisze…
No co ty?? jedno popołudnie? A jakiś motorek masz w łapkach??:)

bardzo fajna bluzeczka, i jakie zestawienie barw:)!
bean pisze…
śliczne!!! zestaw kolorystyczny jest powalający :)
pierdruty pisze…
Oj, śliczne to jest!

Popularne posty