RÓŻ PUDROWY

Jakiś czas temu, czytaj wiosną, otrzymałam mały kłębuszek włóczki /sądzę, że to był Kid Mohair/, z którego miałam zrobić wdzianko z "golfokapturem". No cóż, trochę to trwało, najpierw nie chciało mi się robić bo było zbyt ciepło, a potem zabrakło chęci - przecież każda wymówka jest dobra. Rozmiar: 38
Materiał: 80g wł., innych danych nie znam
Druty: 4.0 i 4.5

P.S.
DEHAJOLA
z pudru czy z moheru - i to i to delikatne.
TICON druty w łapki i będzie wdzianko.
MOTYLEK myślę, że tak.
ANTONINA rzeczywiście, sama nie mogłam w to uwierzyć, że starczy mi włóczki.
E.GUNIA pierwszy raz robiłam taki kołnierzokaptur czy kapturogolf.
TRIKADA i do tego jeszcze leciutka.
PRZEMEK no nie wiem czy idealna, kilka razy podpruwałam, więc oczka nierówne.
PERSJANKA pięknie dziękuję za miłe słowa.
MAKNETA ale ty przecież pieknie dziergasz, szyjesz i masz jeszcze inne talenty. Ja natomiast w swoim życiu "upiekłam" tylko 2 serniki na zimno.
KATARZYNA kadłub robi się jak do każdej bluzki, potem kaptur i wdzianko gotowe. A wzór to zwykły jersey.
KRZYCHA dziękuję.
ZULKA jesteś bardzo zdolną osobą, sądzę że dla ciebie to nic trudnego.

13 komentarzy:

dehajola pisze...

cudo wyszło z pudru

ticon pisze...

Jakie to jest śliczne! Ja bym też chciała takie sobie zrobić...

Motylek pisze...

Ależ cudeńko Ci wyszło! Warto było czekać na natchnienie!

Motylek

Antonina pisze...

Uroczy sweterek z tak niewielkiej ilości moherku. Śliczny.

Ela Zeman pisze...

Piękna bluzeczka - bardzo elegancka. Podoba mi się ten "kołnierz" przechodzący w kaptur - jest bardzo efektowny. POzdrawiam

trikada pisze...

Piękna i zwiewna

Przemek pisze...

To jest piekne ! :) takie idealne, i nietuzinkowe, super ! :)

persjanka pisze...

sliczne wdzianko..pieknie sie prezentuje..pozdrawiam ania

makneta pisze...

Świetna bluzeczka i bardzo na czasie. Zazdroszczę takiego cudu i talentu do dziergania.
pozdrawiam
makneta

Anonimowy pisze...

piekny ten sweterek!!!
czy mogla bym prosic o wzor??
bede stokroc wdzieczna.
pozdrawiam KAtarzyna

krzycha pisze...

Bardzo fajna bluzeczka.

Ula Zygadlewicz pisze...

Mmm... jaki smakowity ten pudrowy róż. Świetny projekt, Chciałabym mieć taki sweterek...

Anonimowy pisze...

Ale cudo... Jakbym chciała tak śmigać na drutach... Śliczne :)
Zapraszam do mnie www.dzierganko.blog.onet.pl

Jednorożec

Jednorożec na wakacjach :) 

Popularne posty