TYM RAZEM SZARE

Myślałam, że po ostatnim czarnym poncho uda mi się zrobić coś innego - przydałoby się trochę odmiany. O przepraszam, zapomniałam, ale przecież była czapka. Mam jeszcze sporo zaczętych rzeczy tylko jakoś brak chęci i energii do dobrnięcia do finiszu. Może następnym razem ... A to szare musiało być zrobione bardzo szybko.

Rozmiar: uniwersalny
Materiał:
260g wł. Dalia - 100% akryl - 100g/303m
Szydełko: 4.5 i 4,0

P.S.
PRZEMEK, CZARCIE PSOTY, ZULKA, WIKI
zguba nie odnalazła się, nie pomogły kciuki i modlitwy. Przeżyję to jakoś, ale bardzo dziękuję za wyrazy współczucia i troskę.
BEA S., BEAN, BARBARATOJA, EVE-JANK, GAGIPA, ROBACZEK15, NOCTURNA, ANONIMOWY, MARZENA
bardzo dziękuję za miłe słowa.
DEHAJOLA dziękuję i chętnie je przygarnę.
FIU-BŻDZIU zawsze tak mówimy "może kiedyś", no i ... i co, do następnego "może kiedyś".

16 komentarzy:

Przemek pisze...

Eeee, może jednak się znajdą? hymm...
spróbuj się przejść, tam gdzie je zgubiłaś [aha, łatwo mi powiedzieć]
a nuż jeszcze leżą biedactwa a ponczo piękne ! :)

Bea S. pisze...

Śliczne ponczo!

bean pisze...

Bardzo mi się podoba to ponczo :)

Ula Zygadlewicz pisze...

Trzymam kciuki za odnalezienie zguby. A ponczo oczywiście bardzo udane.

barbaratoja pisze...

To szare ponczo jest śliczne, zwłaszcza na czarnym tle

evejank.blogspot.com pisze...

Piękne ponczo -pozdrawiamm

gagipa pisze...

Ponczo jest fantastyczne. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam .
www.bizugagipy.blox.pl

Czarcie Psoty pisze...

Każde kolejne mimo że podobne to piękniejsze, nie wiem jak to robisz ???
Ps. mam nadzieje że przybornik się znajdzie jeszcze :)

dehajola pisze...

u mnie także czeka wyróżnienie :)

Anonimowy pisze...

Ponczo super!..i kolor i wykonanie.
A takazgubę...to nie wiem jak bym przeżyła!!!!
Pozdrawiam - Wiki

robaczek15 pisze...

mnie też się podoba :)

Marzena pisze...

Fantastyczne

moje fju-bżdziu pisze...

Też marzy mi się takie ponczo,może kiedyś...

Anonimowy pisze...

super, też mam ochotę

Nocturna pisze...

cudne:)

cyrylla pisze...

NIE powinnam oglądać takich pięknych rzeczy ;-)
Ponczo jest zachwycające !

Jednorożec

Jednorożec na wakacjach :) 

Popularne posty