CZAPKI CZAS ZACZĄĆ

Mimo, że lato w pełni ja rozpoczęłam już sezon zimowy. Swoją premierę mają 4 czapki/dzisiaj skończone/.Są to najzwyklejsze czapki z daszkiem. Wzór, no cóż tym wzorem w latach 70 robiło się prawie wszystko a przede wszystkim czapki/również męskie bereciki/. Czapki są wykonane szyd, 5,0 słupkami reliefowymi, natomiast daszek to półsłupki. Ja rozpoczynam daszek od oczek środkowych a potem dodaję po kilka z każdej strony do uzyskania odpowiedniej szerokości. Daszek robię podwójny a następnie łączę go podczas ostatniego obrobienia czapki. Czarna czapka jest zrobiona z Puchatka, natomiast fioletowa to Sasanka plus jakaś włóczka z odzysku.Te dwie czapki są również zrobione z Puchatka ale do tej koloru ecru dodałam złotą nitkę do haftu Mozart.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fioletowa jest przepiekna:)Jak moge ja kupic??

2owieczki pisze...

Dziękuję.Można kupić/jeśli się nie mylę/ przez naszego wspólnego znajomego.Pozdrawiam.

Ropcia pisze...

Śliczne czapy

Jednorożec

Jednorożec na wakacjach :) 

Popularne posty