CZAPKA NR 7

Obecnie szydełkuję obrus o wymiarach 170 x 130 cm według wzoru, którego próbkę zamieściłam we wcześniejszym wpisie, więc praktycznie nie mam czasu na jakieś inne większe prace . W związku z tym pozostają tylko czapki, które robi się dosyć szybko no i nie trzeba tak bardzo uważać na wzór, bo za którymś razem to szydełko samo " myśli ". Trochę to dziwnie wygląda, dużo zieleni i czapki zimowe, ale jak przyjdzie na nie pora to będzie jak znalazł.Czapki będą się różniły drobnymi detalami, kolorem no i rodzajem włóczki. Tylko czasami pojawi się jakiś inny fason. Zresztą jeszcze z 3 lata temu strasznie nie lubiłam robić żadnych nakryć na głowę. A tak w ogóle to ciekawe co będzie modne tej zimy. Ponieważ wcześniej wstawiłam już kilka czapek więc następne zamiast nazwy dostaną swoje numerki tak samo ponumeruję berety.

Komentarze

makneta pisze…
Ale tempo, ja nie zdążę wypowiedzieć słowa czapka, a ty już masz gotową. Jest śliczna. Lubię brąz.
Pozdrawiam
Makneta
2owieczki pisze…
MAKNRTA dziękuję, faktycznie czapki "robią" mi się w miarę szybko.Gorzej z wymyśleniem jakiegoś nowego fasonu.Pozdrawiam.

Popularne posty